ליווי מנהלי גיוס

מאות קורות חיים, משרות מאתגרות לאיוש, יעדים ארגוניים, דרישות ממנהלים, ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים, עומס אדיר וקצב מטורף, דרישה אינסופית ליצירתיות וגמישות. ועוד לא הזכרנו את התחרות בתחום… אין ספק – ניהול גיוס הוא היום תחום מאתגר מאוד, המחייב התמקצעות גבוהה.

הדרישה לספק תוצאות, להציג תפוקות ולהימדד על ביצועים מידי יום – היא תובענית.

פעמים רבות האתגרים לא מוגדרים כראוי, וביומיום ההצלחות של מנהלי גיוס הן כמעט שקופות. לכן ניהול גיוס הוא הרבה פעמים ב’כאן ועכשיו’, כמעט כיבוי שריפות.

במציאות עבודה כזו ‘אסטרטגיה’ היא מילה למגירה, ונשמע לא ריאלי לעצור כדי לקבוע יעדים, לתעדף ולנהל, כשהמשאבים מוגבלים והמציאות לחוצה כל כך.

איך בכל זאת מצליחים לחשוב לטווח רחוק, לתכנן ולייעל תהליכים כדי שהגלגלים ינועו בצורה חלקה יותר?

מבינים את מהות התפקיד:

אפשר לומר שמנהל הגיוס הוא מנהל משאבי אנוש עבור המועמדים, והוא הראשון ב”שרשרת החיול” עבור הארגון. הוא נדרש למלא תפקידים שונים בו זמנית, ולתת מענה לצורכי היסוד של הארגון. משום כך תפקידו של מנהל הגיוס מרכזי כל כך, ואני רואה בו שותף אסטרטגי בארגון. כדי להגשים זאת הלכה למעשה, דרושים אסטרטגיה, תשתיות ונהלי עבודה סדורים.

תפיסת עולמי היא שבגיוס אנחנו מנהלים פרוייקט בכל רגע נתון. אין הכוונה רק לפרוייקטים גדולים  – כל גיוס הוא פרוייקט בפני עצמו. לכן מנהל גיוס מעולה הוא מנהל פרוייקטים מעולה.

בנוסף לכך, בעולם העבודה היום מנהל הגיוס חובש בכל רגע נתון המון כובעים, וצריך לג’נגל בין המון משימות בו זמנית. לכן עבודה לפי מתודולוגיות של ניהול פרוייקטים היא הדרך היעילה לעמוד בהצלחה בכל המשימות. החשיבה, ניהול הממשקים והמשימות צריכים להיות ב”ראש פרוייקטלי”.

 דואגים להתמקצע ונעזרים בייעוץ למנהלי גיוס:

בתהליך המבוסס על מתודולגיה וכלים לניהול פרויקטים, ניתן מענה לדרישות התפקיד: תכנון, התייחסות לבלתי צפוי ותגובתיות מהירה ברגע האמת, ניהול סיכונים, ניהול ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו, תיעדופים, מעברים תכופים ודחופים בין האסטרטגיה לביצוע, חיבור הנקודות לתמונה רחבה, ייעוץ מקצועי למנהלים ועוד…

סיון מלחי – ייעוץ ארגוני – אסטרטגיית גיוס לארגונים

בתהליך מדויק ותכליתי תקבלו כלים מקצועיים שיבנו מסגרת סדורה לחשיבה, לתכנון ולביצוע ביומיום. הייעוץ עוסק בהבנייה של חשיבה רחבה, אסטרטגית ומתוכננת, שותפות, הוצאה לפועל, תכנון מול ביצוע ופרואקטיביות.

בזכות הליווי ניהול הגיוס שלכם יהיה יעיל יותר, מתגמל יותר וישרת הן את המקצועיות שלכם והן את הצמיחה של הארגון.

מה כולל הליווי?

פגישות ייעוץ שיותאמו לצרכים שלך בהובלת הגיוס.

הינה כמה דוגמאות אפשריות למפגשי ליווי ועבודה משותפת –

  • מפגשים לליווי נושא אסטרטגי לקידום – תכנון, בנייה, ביצוע והטמעה.
  • מפגשים שבהם נעבוד על נושאים ספציפיים לקידום, פרוייקטים, בניית תוכנית וליווי בהטמעת תהליכים (מדיניות ונהלי גיוס, תהליכי גיוס אפקטיביים, בניית תוכנית On Boarding, ניוד פנימי, בניית צוות גיוס ועוד).
  • מפגשים בהם נעבוד יחד על משימות, דילמות ואתגרים יומיומיים בכל נושא שחשוב לך (פיתוח מיומנויות ניהול וניהול הצוות, ייעוץ למנהלים, ארגון מגייס, רתימת המנהלים המגייסים, הצגות אפקטיביות להנהלה ועוד).

אלה הן רק חלק מהדוגמאות. ניתן להתאים את הליווי לצרכים שלך, ולנושאים הרלוונטיים עבורך.

רוצים פרטים נוספים?
מוזמנים ליצור קשר.

*הדברים מנוסחים בלשון זכר אך פונים לכולם.

תפריט